וורדפרס
תוספים

איך הפכנו את האתר של אופטיקנה לכלי עבודה יומיומי לסניפים ולזכיינים

אנחנו ב-hello נתקלים לא מעט בפרויקטים מורכבים יותר מהרגיל - כאלה שדורשים לא רק הקמת אתר עצמאי אלא גם חיבור עמוק למערכות קיימות, התאמות ייחודיות ואוטומציות מורכבות מאחורי הקלעים. פרויקט אתר B2B עבור חברת אופטיקנה היה בדיוק כזה.

מטרת הקמת האתר הייתה לאפשר לסניפים, זכיינים ולקוחות עסקיים לבצע הזמנות ממערכת מוצרי אופטיקנה בצורה קלה ומהירה, דרך חנות דיגיטלית שמותאמת לעבודה יומיומית עבור קהל עסקי.

מה כלל הפרויקט?

סנכרון מוצרים אוטומטי

פיתחנו תהליך אוטומציה מתקדם שמייבא מאות ואלפי מוצרים ממערכות חיצוניות. האוטומציה כוללת:

המטרה שלנו הייתה לבנות אתר שלא דורש הזנת מידע ידנית - אלא מערכת שחיה ונושמת את המידע של העסק בזמן אמת.

בחירת WordPress כפלטפורמה לפרויקט

בפרויקטים מהסוג הזה קיימות מספר חלופות טכנולוגיות, כולל פיתוח מערכות ייעודיות בטכנולוגיות כמו React. לאחר ניתוח הצרכים של אופטיקנה, בחרנו בוורדפרס כמנוע המרכזי של האתר, בזכות שילוב של יציבות, מהירות הקמה, עלויות פיתוח נמוכות יחסית - ונוחות תפעול לצוות הקיים.
המערכת הקיימת של וורדפרס, כולל מנגנון המשתמשים וניהול התוכן, אפשרה לנו לבנות פתרון מותאם אישית על בסיס WooCommerce, תוך ביצוע קסטומיזציות מתקדמות בהתאם להסכמים, סוגי לקוחות ומורכבויות תפעוליות. כך הצלחנו לחסוך ללקוח זמן ועלויות, מבלי להתפשר על עומק הפיתוח או על הדרישות המורכבות של המערכת.

פיתוח פלאגינים ייחודיים

לצורך התאמה מושלמת לצרכים של אופטיקנה, פיתחנו מספר פלאגינים מותאמים אישית:

Groups & Rules

פלאגין לניהול קבוצות משתמשים וכללי הנחות מותאמים:

Product Visibility

שילוב שני הפלאגינים יצר חוויית B2B מלאה: גם תמחור מותאם פר משתמש, וגם שליטה מוחלטת במה שכל סניף או זכיין רואה באתר.

התאמות UX/UI לסביבת עבודה B2B

באתרי B2B הקונה בדרך כלל מגיע עם "רשימת קניות" מוכנה מראש.לכן, השקענו בהצגת התכנים בצורה עניינית שמאפשרת חוויית שימוש מהירה, פשוטה וברורה. בכל שלב דאגנו לקצר תהליכים - בין אם בהליך רכישה מהירה, בטפסי שירות לקוחות מקוצרים וממוקדים, בניווט קליל, או בדגש על הנגשת מידע חיוני עבור הסניפים והזכיינים.

אתגרים עיקריים בדרך

פרויקטים כאלה מביאים איתם לא מעט אתגרים:

הפתרונות שבנינו יחד עם הלקוח אפשרו לאתר להפוך לכלי עבודה יומיומי אמיתי עבור רשת הסניפים, ולא רק ל"אתר תדמית" נוסף.

לסיכום

בכל פרויקט כזה, ברור לנו שאסור לעצור ברמת הפיתוח בלבד. צריך לחשוב על הלקוח, על המשתמשים שלו, ועל הדרך שבה המערכת באמת תשרת אותם. ב-hello אנו יודעים לקחת את הצרכים האמיתיים, גם כשמדובר באתגרים טכניים לא פשוטים - ולהפוך אותם לפתרונות עובדים.

אם גם אתם זקוקים בפתרון B2B, מערכת פנימית חכמה או אתר שדורש התאמות מיוחדות - נשמח לעזור. תשאירו לנו פרטים, ונדבר.


לשיחת ייעוץ חינם

איפיון
פיתוח
תחזוקה
SEO
שירות כולל
אחר